Ένα βράδυ του 1936, ο Δρ Helmut Braun επαινεί τη θετική επίδραση του θαλασσινού νερού για τον ανθρώπινο οργανισμό. Το πρόσωπο στο οποίο απευθύνεται, o Walter Brachmann, δεν θα μπορούσε να αντισταθεί ούτε στην πρόκληση, ούτε στην ιδέα. Ήδη ένα χρόνο αργότερα, ο ιδρυτής της Biomaris, Walter Brachmann, παρουσιάζει το “Helgoland Seawater Health Drink”σε μια εμπορική έκθεση στη Λειψία.
Αν και οι ειδικοί αρχικά δεν τον παίρνουν στα σοβαρά, η επιτυχία μιλάει από μόνη της: ο ικανός επιχειρηματίας από τη Βρέμη έχει “πιάσει” τον παλμό της εποχής. Ως οραματιστής, ο Walter Brachmann μπορεί να δει καθαρά τις δυνατότητες των συστατικών που προέρχονται από τη θάλασσα. Ως επιχειρηματίας, έχει το θάρρος και τη συνέπεια να αναπτύξει ένα πολύ επιτυχημένο brand. Αυτό το brand δεν ενθουσιάζει μόνο τους ανθρώπους στη Γερμανία, αλλά και σε 26 χώρες στην Ευρώπη και παγκοσμίως.
Οδεύοντας προς την επιτυχία, με τη δύναμη της θάλασσας
Το 1939 ο Walter Brachmann προμηθεύει πολλές γερμανικές εταιρείες μεταλλικού νερού με τα καλύτερα συστατικά από το "θησαυροφυλάκιο της θάλασσας”. Επίσης, ελκύει το ενδιαφέρον θεραπευτικών επιχειρήσεων. Στις αρχές του καλοκαιριού του 1946, η Biomaris αναλαμβάνει τις εγκαταστάσεις του θεραπευτικού κέντρου στο νησί Borkum. Αυτό απαιτεί ένα σωλήνα νερού 400 μέτρων να μεταφέρει το νερό της θάλασσας σε ένα εργοστάσιο επεξεργασίας στο νησί. Ο γαμπρός του, Wolfgang Winter, θυμάται ότι οι άνθρωποι έκαναν ουρά στο ταμείο για να πάρουν ένα μικρό ποτήρι θαλασσινό νερό Biomaris κατά τη διάρκεια της τελετής έναρξης.
Ο Walter Brachmann, αφοσιωμένος στην ιδέα του, συνεχίζει τη νέα του πορεία, δίνοντας έτσι νέα ώθηση με νέες επιχειρηματικές ιδέες, τα χρόνια του γερμανικού οικονομικού θαύματος. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η διαφήμιση γίνεται πιο δημοφιλής, και τη χρησιμοποιεί ως εργαλείο για να κάνει τα προϊόντα πιο γνωστά. Ως αποτέλεσμα, η επιστήμη έδωσε προσοχή και του παρείχε μελέτες σχετικά με τη σημασία του θαλασσινού νερού για την ανθρώπινη ύπαρξη. Το όνομα Biomaris αναφέρθηκε ξανά και ξανά σε αυτές τις επιστημονικές δημοσιεύσεις, ιδίως σε σχέση με τις μάχες κατά των σύγχρονων ασθενειών. Περισσότερα από 700 περιοδικά ανέφεραν τη Biomaris, δημοσιογράφοι θαύμασαν το φαινόμενο, ακόμα και η γερμανική τηλεόραση φρόντισε και ασχολήθηκε με το θέμα της.
Η ζήτηση για το ακατέργαστο θαλασσινό νερό μεγαλώνει. Για την επαρκή προμήθεια αυτού του προϊόντος, το πλοίο «MS Biomaris Atlantik» ταξιδεύει στη Βόρεια Θάλασσα. Αυτή είναι άλλη μια επιτυχία του Walter Brachmann, που του επιτρέπει να πουλάει το θαλασσινό αλάτι της Biomaris σε ντόπιες εταιρείες.
Το θαλασσινό αλάτι προέρχεται από το νότο της Ισπανίας, όπου ο Walter Brachmann επενδύει στην παραγωγή. Κατοχυρώνει τη μέθοδο παραγωγής. Το θαλασσινό αλάτι της Biomaris χρησιμοποιείται στην παραγωγή αλατισμένων σνακ, αλλά και σε γαλακτοκομικά προϊόντα. Έχει εξαιρετική φήμη όχι μόνο στη Γερμανία, αλλά και στην Ελβετία, τις Κάτω Χώρες, τη Βόρεια και Νότια Αμερική. Επίσης αναπτύσσονται η λεμονάδα "Biomaris Kola" αλλά και το "Orange Deep-Sea Drink", τα οποία γίνονται πολύ δημοφιλή τη δεκαετία του 1950.
Μια θάλασσα ιδεών…
Το 1951 ο Walter Brachmann πρέπει να αποδείξει τα οφέλη και τα θετικά αποτελέσματα των μετάλλων και των ιχνοστοιχείων που βρίσκονται στα προϊόντα του, ενώπιον του δικαστηρίου. Όμως, το 1970, η θεραπεία μέσω της λήψης πόσιμου θαλασσινού νερού καθιερώνεται. Για περισσότερο από μισό εκατομμύριο ανθρώπους, αυτό είναι μέρος της ετήσιας πρόληψης και φροντίδας της υγείας τους. Αλλά αυτό δεν είναι αρκετό για τον εφευρετικό επιχειρηματία. Ξέρει ότι δεν έχουν εκμεταλλευτεί ακόμη όλες τις δυνατότητες των βαθιών νερών της θάλασσας, και πραγματοποιεί σχέδια για το μέλλον.
Ο Walter Brachmann ξεκινά με το φάσμα των προϊόντων. Τα πρώτα προϊόντα περιποίησης σώματος αναπτύσσονται στο εργαστήριο στη Βρέμη και ξεκινά εντατική έρευνα. Η έρευνα της Biomaris είναι σε θέση να ενσωματώνει τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία του θαλασσινού νερού στη φυσική τους κατάσταση, σε μια κρέμα δέρματος, γνωστή και ως Skin Cream. Η τρομερή συμβατότητα του προϊόντος αυτού με το δέρμα, επιβεβαιώνεται από τους δερματολόγους. Πολλές δερματολογικές κλινικές εφαρμόζουν την Skin Cream της Biomaris μετά το τέλος θεραπειών πολλών παθήσεων του δέρματος, όπως η νευροδερματίτιδα ή η ψωρίαση.
Σήμερα η Skin Cream είναι ένα κλασσικό προϊόν των θεραπειών της Biomaris, αποδεδειγμένα αποτελεσματικό και σχεδόν αμετάβλητο στη συνταγή του για περισσότερες από 5 δεκαετίες. Αυτό το προϊόν είναι η ναυαρχίδα της εταιρείας - είναι το γνωστό τρίγωνο βάζο με το μπλε καπάκι. Η επιτυχία αυτού του προϊόντος είναι το ξεκίνημα για την ανάπτυξη ενός σημαντικού προγράμματος θεραπείας.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1970, η Biomaris επικεντρώνεται, κατά συνέπεια, στην ανάπτυξη των προϊόντων περιποίησης προσώπου και σώματος. Οι “εμπειρογνώμονες του δέρματος” παίρνουν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στην “εταιρεία του νερού της βαθιάς θάλασσας”. Η εταιρεία επικεντρώνεται στην ολιστική εφαρμογή, καθώς αυτό είναι το πνεύμα των καιρών. Τονωτικά για τα μαλλιά, σαμπουάν, gel ποδιών και έλαια για το μπάνιο κάνουν την εμφάνισή τους.
... και η ανακάλυψη της ομορφιάς
Στη δεκαετία του 80, τα τμήματα της «έρευνας» και της «ανάπτυξης» της επιχείρησης επεκτείνονται, και οι “εμπειρογνώμονες του δέρματος” παρέχουν όλο και περισσότερο τις γνώσεις τους στη βιομηχανία της ομορφιάς. Περισσότερα προϊόντα, σειρές προσώπου και σώματος για κάθε τύπο δέρματος, καθώς και μια σειρά μακιγιάζ, αναπτύσσονται στα εργαστήρια στη Βρέμη. Μέχρι σήμερα η Biomaris έχει προσφέρει 300 προϊόντα για την περιποίηση προσώπου και σώματος. Ως ειδικός των προϊόντων από τη θάλασσα, η Biomaris προσφέρει επίσης ειδικά καλλυντικά προϊόντα για ινστιτούτα αισθητικής και spa.
Ανάπτυξη και Εμπιστοσύνη
Από την επιτυχημένη κατασκευή θεραπευτικού ποτού, στην κορυφαία ειδίκευση σε προϊόντα της θάλασσας. Εδώ και 75 χρόνια, η Biomaris αποδεικνύει την ξεχωριστή αίσθηση για νέες τάσεις και το θάρρος να τις εφαρμόσει σε νέα προϊόντα υψηλής ποιότητας. Αυτή η παράδοση εμπνέει εμπιστοσύνη στους πελάτες και τους συνεργάτες, και επιβεβαιώνεται, εξάλλου, από τη μεγάλη ζήτηση των προϊόντων σε όλο τον κόσμο.
Ανεξάρτητα από τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας, η Biomaris δίνει βαρύτητα και στην προσωπική επαφή. 75 υπάλληλοι προσφέρουν τις γνώσεις τους στον πελάτη - είτε στο τηλέφωνο είτε στα 30 καταστήματα στην Βόρεια και τη Βαλτική Θάλασσα.
Η Biomaris έχει επίσης μια αξιόπιστη συνεργασία με τους “πρεσβευτές” του brand, τους πάνω από 900 αισθητικούς καθώς και τα κέντρα θεραπείας και ευεξίας στη Γερμανία. Η "δύναμη της θάλασσας" αλλά και η εγγύτητα προς τους πελάτες, αποτελούν μέρος της επιτυχίας - στο πνεύμα του Walter Brachmann, του προνοητικού ιδρυτή της εταιρείας.